ادکلن

ادکلن,خرید ادکلن,خرید ادکلن اصل,خرید ادکلن اورجینال,خرید ادکلن اینترنتی,خرید اینترنتی ادکلن,خرید ادکلن مردانه,خرید ادکلن زنانه

ادکلن

ادکلن,خرید ادکلن,خرید ادکلن اصل,خرید ادکلن اورجینال,خرید ادکلن اینترنتی,خرید اینترنتی ادکلن,خرید ادکلن مردانه,خرید ادکلن زنانه

  • ۰
  • ۰


ادکلن و روزنامه نیز خطر بروز آسم را افزایش می‌دهد
افرادی که با کاغذ روزنامه تازه تماس دارند، خطر بروز آسم در آنها افزایش یافته و در افراد مبتلا نیز احتمال تشدید این بیماری نیز وجود دارد.
احمدرضا شریفی، متخصص آسم و آلرژی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود:آسم التهاب مزمن مجاری تنفسی است که علت مهم آن تورم و ترشح مخاطی بیش از اندازه بوده که این موضوع در شرایط و موقعیت‌هایی معمولا بروز می‌کند که فرد تحت تاثیر یک ماده حساسیت‌زا و محرک قرار گرفته است.

وی با اشاره به عوامل بروز آسم، تصریح کرد: حساسیت به آلرژن‌هایی نظیر گرد و غبار،گرده افشانی گیاهان،فضولات سوسک‌ها،پشم و پر حیوانات،آلرژی‌های غذایی و برخی از عفونت‌ها از مهم‌ترین دلایل بروز آسم است.
 
وی گفت: افرادی که با کاغذ روزنامه تازه تماس دارند، خطر بروز آسم در آنها افزایش یافته و در افراد مبتلا نیز احتمال تشدید این بیماری وجود دارد.

شریفی خاطرنشان کرد: البته عطر و ادکلن نیز می‌توانند خطر بروز آسم را افزایش دهند، به همین دلیل توصیه می‌شود که استفاده از این مواد در افرادی که زمینه ابتلا به آسم را دارند پرهیز شده و یا استفاده از آنها بسیار محدود شود.

www.derago.ir

  • ۹۴/۱۰/۰۸
  • مهرداد برق پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی