ادکلن

ادکلن,خرید ادکلن,خرید ادکلن اصل,خرید ادکلن اورجینال,خرید ادکلن اینترنتی,خرید اینترنتی ادکلن,خرید ادکلن مردانه,خرید ادکلن زنانه

ادکلن

ادکلن,خرید ادکلن,خرید ادکلن اصل,خرید ادکلن اورجینال,خرید ادکلن اینترنتی,خرید اینترنتی ادکلن,خرید ادکلن مردانه,خرید ادکلن زنانه

  • ۰
  • ۰

ادکلن بورنئو 1834 از سرژلوتنز
(Serge Lutens’ Borneo 1834) – قیمت 135 دلار 

بورنئو 1834 یکی از بهترین ادکلنهای مردانه است. این ادکلن بویی گرم و تند دارد. رایحه تند این ادکلن ترکیبی از هل،نعناع هندی، لادن فرانسوی،کاکائو و گلهای سفید است. دلیل اصلی جذابیت این رایحه استفاده از نعناع هندی و کاکائو است. این ادکلن در میان خانمها نیز طرفداران بسیاری دارد.
         
             

اسپری اودو ورت از میلر هریس
(Eau de Vert Spray by Miller Harris) قیمت 142 دلار

نتهای اولیه این ادکلن از مرکبات تشکیل شده است. استفاده از مرزنجوش و شمعدانی رایحه این ادکلن را منحصر بفرد کرده است.  این ادکلن بوی تندی دارد و شاید بیشتر برای آقایان مناسب باشد ولی در میان خانمها نیز بسیار پر طرفدار است.
         
             

 عطر لو او از سرژ لوتنز
(L’eau Serge Lutens) قیمت 150 دلار

رایحه این عطر بسیار ترد و تر و تازه است. این عطر بوی کتان تازه اطو شده یا صابون تازه از جعبه درآورده  میدهد. از نتهای تشکیلدهنده رایحه این عطر میتوان به ماگنولیا، زنبق، رز و عنبر اشاره کرد. آلدهید بوی این عطر را منحصر بفرد کرده است.
         
             

عطر استریت تو هون از کمپانی کیلیان
(Straight to Heaven by Kilian) –قیمت 225 دلار

رایحه اصلی این عطر از عصاره  نیشکر گرفته شده است. این عطر بوی تندی دارد و ترکیب مشک،گل یاس،نعناع هندی، سدر، عنبر و وانیل رایحه منحصر بفردی به این عطر پرطرفدار بخشیده است. این عطر دوام بسیار زیادی دارد. بوی گرم این عطر یادآور مناطق استوایی است. این عطر کریستال سفید هم گفته میشود.
         
             

 عطر 1872 از کلایو کریستین
 قیمت 310 دلار

تخصص اصلی کلایو کریستین طراحی آشپزخانه است. این برند مشهور در کنار آشپزخانه و دکوراسیون عطرهای گرانقیمت و پرطرفداری  تولید میکند که عطر 1872 یکی از آنهاست.  این عطر به شیوه سنتی و به طور کامل از  گیاهان علفی ساخته میشود و به همین دلیل ماندگاری طولانی دارد.
         
             

عطر سی از کلاوی کریستین
(Clive Christian C perfume)- قیمت 375 دلار

این عطر در اصل رایحهای زنانه است ولی به دلیل استقبال آقایان از این عطر، کمپانی انگلیسی  کلایو کریستین یک نسخه مردانه نیز تولید کرده است. در نسخه مردانه، رایحههای لیمو، گل یاس، رز و عنبر بسیار شدیدتر است. رایحه واقعی این عطر در طول بیست و چهار ساعت شکل میگیرد.
         
             

 ادکلن امبر توپکاپی
(Ambre Topkapi)- قیمت 610 دلار

امبر توپکاپی یکی از گرانترین رایحههای مردانه است. این ادکلن در ابتدا بویی بسیار قوی دارد و با گذشت زمان بویی چوبی و تر و تازه پیدا میکند. پی یر بوردون (Pierre Bourdon) استاد مشهور عطرسازی این رایحه را از ترنج، هل، دارچین، زنجبیل و جوز هندی در ترکیب با آناناس، گریپ فروت و اسطوخودوس خلق کرده است.  دلیل رایحه چوبی، تند و تر و تازه این ادکلن نیز همین ترکیب فوقالعاده است. 
         
             

عطر او دوآدرین  از آنیک گوتال
(Annick Goutal’s Eau D’Hadrien)- قیمت 1500 دلار

این عطر گرانقیمت بویی تند، مشکگون و چوب دارد. این عطر از رایحههای مختلف پرتقال و سرو ساخته شده است. بوی این عطر یادآور عشق و علاقه گوتال به آفتاب توسکانی است.
         
             

عطر پوی ور از کارون
(Caron’s Poivre) – قیمت 2000 دلار

این رایحه مردانه/ زنانه در دهه پنجاه میلادی ساخته شده است و با وجود قیمت بسیار بالای آن  در طی دههها  همچنان پرطرفدار و پرفروش است. بوی این عطر در ابتدا شدید و شبیه انفجار رایحههاست. نت اصلی این عطر فلفل است ولی با گذشت زمان بوی گل میدهد.
         
             

 عطر شماره یک از کلاوی کریستین
(Clive Christian No. 1) – قیمت 2350 دلار

این عطر گرانترین عطر دنیا است. علاوه بر مواد تشکیلدهنده کمیاب این عطر که از نقاط مختلف دنیا تهیه میشود، شیشه این عطر نیز منحصر بفرد بوده و از کریستال و طلا ساخته شده است. اگر این میزان لوکس بودن برای شما کافی نیست،پس بهتر است بدانید که یک الماس پنج قیراطی نیز بر روی قسمت طلایی شیشه به کار رفته است. طراحی شیشه این عطر به اواخر قرن هجدهم میلادی باز میگردد.

منبع:    www.derago.ir

  • ۹۴/۱۰/۱۰
  • مهرداد برق پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی