ادکلن

ادکلن,خرید ادکلن,خرید ادکلن اصل,خرید ادکلن اورجینال,خرید ادکلن اینترنتی,خرید اینترنتی ادکلن,خرید ادکلن مردانه,خرید ادکلن زنانه

ادکلن

ادکلن,خرید ادکلن,خرید ادکلن اصل,خرید ادکلن اورجینال,خرید ادکلن اینترنتی,خرید اینترنتی ادکلن,خرید ادکلن مردانه,خرید ادکلن زنانه

  • ۰
  • ۰

رئیس هیئت مدیره ایران گلاب خبر داد:

تأسیس بزرگ‌ترین کارخانه عطرسازی ایران در کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره ایران گلاب از تأسیس بزرگ‌ترین کارخانه عطرسازی ایران در شهرستان کاشان خبر داد.

خبرگزاری فارس: تأسیس بزرگ‌ترین کارخانه عطرسازی ایران در کاشان

مجید راهب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: کار تأسیس کارخانجات بزرگ عطر و ادکلن در شهرستان کاشان آغاز و 80 درصد از اقدامات آن نیز انجام شده ‌است.
وی افزود: در این کارخانه فرآوری گلاب به اسانس و تبدیل اسانس به عطر و ادوکلن تا بسته‌بندی و عرضه به بازار و نیز صادرات به خارج از کشور انجام می‌شود.
این صادرکننده نمونه کشور با اشاره به استفاده از فناوری بسته‌بند‌ی‌های تمام اتوماتیک در این کارخانه عنوان کرد: با راه‌اندازی کارخانه عطرسازی ایران در شهرستان کاشان 140 نفر بطور مستقیم مشغول به کار می‌شوند.
به گفته وی با بهره‌برداری از این کارخانه و تولید انواع عطر و ادکلن در کشور ضمن صادرات و ارزآوری، از خروج میلیون‌ها دلار ارز برای واردات عطرو ادکلن جلوگیری می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه ایران گلاب یکی از واحدهای صنعتی زیرمجموعه گروه صنعتی راهب است، افزود: این گروه صنعتی در کنار تولید گلاب و کنسانتره و عرقیات، آب آشامیدنی، انواع نوشابه‌های گازدار،‌ آب میوه، آب لیمو، کنسرو رب گوجه‌فرنگی، خیارشور و مربا نیز تولید می‌کند.
به گفته وی این گروه با ورود به عرصه ساخت کالاهای الکترونیکی و  تولید انواع نوارهای کاست و لوح فشرده با نشان دنا، شانس خود را در این زمینه نیز آزمود و یک نوبت به عنوان صادرکننده نمونه موفق به دریافت جایزه شده‌ است.
مجید راهب با اشاره به تولید سالانه حدود 8 هزار تن گلاب، 300 کیلوگرم اسانس، 5 هزار تن عرقیات گیاهی و 2 هزار تن آب لیمو در این شرکت گفت: 65 تا 70 درصد محصول گلاب، 100 درصد محصول اسانس و 20 درصد عرقیات تولیدی این شرکت هر سال به خارج از کشور به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس و شرق آسیا صادر می‌شود. 
وی ادامه داد: بهبود مستمر کیفیت کالاهای صادراتی، ارتقای کیفیت بسته‌بندی آنها و دستیابی به استانداردهای جهانی، حضور مستقیم در بازارهای هدف و بازاریابی گسترده، ایجاد بازارهای جدید و حفظ بازارهای موجود، تنوع اقلام صادراتی و ایجاد ارزش افزوده بالا در صادرات از جمله علل موفقیت این شرکت در داخل و خارج از کشور بوده ‌است.
به گفته وی گلاب بهداشتی و پاستوریزه با نشان تجاری ربیع، آبلیموی پاستوریزه و هموژنیزه با نشان تجاری ربیع، رب گوجه فرنگی با دو نشان تجاری ربیع و شمشاد، خیارشور با دو نشان تجاری ربیع و شمشاد، نوشابه در طعم‌های مختلف کولا، پرتقالی و لیمویی، آب آشامیدنی با نشان تجاری کریستال و ربیع و انواع آب میوه طبیعی و نوشابه بدون گاز با نشان ربیع از جمله محصولات گروه صنعتی راهب است. 
راهب افزود: انواع بطری پت، درب بطری و پریفرم در سایزهای مختلف برای بسته‌بندی آب معدنی از دیگر تولیدات این گروه صنعتی است.
وی با اشاره به تجربه بسیار زیاد شرکت ایران گلاب در زمینه تولید و صادرات انواع محصولات غذایی عنوان کرد: فعالیت بیش از 10 نمایندگی فروش این شرکت در سراسر جهان بیانگر توجهاین گروه صنعتی به امر صادرات است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، واحد صنعتی ایران گلاب از سال 1360 در کاشان فعالیت خود را در کیلومتر 15 جاده مشهد اردهال واقع در دوراهی نیاسر این شهرستان آغاز کرد و هم اکنون حدود 500 نفر بطور مستقیم فقط در این واحد کار می‌کنند.


منبع:  فروشگاه اینترنتی ادکلن دراگو   www.derago.ir
    

  • ۹۴/۱۰/۱۰
  • مهرداد برق پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی